Translate

1 Ocak 2015 Perşembe

3-2-1 & SAHNEDE 2015...

"Hoşgeldin 2015" Tüm dileklerimizin gerçek olacağı,
ülkemiz adına, tüm insanlık için güzel günlerin yaşanacağı bir yıl olman dileğiyle..
Koşuşturma halinde olmamdan dolayı bloguma fazla zaman ayıramadım bu ara. Ancak şu an paylaşabiliyorum Yılbaşı Menümü & Soframı.. Malum 1 yıl bitti, sanki bir geceye sığdı tüm yorgunluk! Öyle bir üzerimize çökmüş ki; toparlanma, temizlik, dinlenme derken yeni vakit bulabildim.. Veee merakla bekleyenler için gelsin bakalım ben neler yapmışım:)
Menu by (€y)@
Ordövrler:
Peynir Tabağı
Haydari
 Muhammara
Rus Salata
Kabak & Havuç Yoğurtlama
Patlıcan Salata
Portakallı Roka Salata
Ara Sıcaklar:
Paçanga Böreği
Hellim Izgara
Kalp Sosis
Mantar Dolma
Tatlı Final:
Muzlu Rulo Pasta

* Kuruyemiş, Cips Çeşitleri & İçecekler Kardeşlerimden..

Kardeşlerimle bizim evimizde bol hediyeli, eğlenceli & güzel bir gece yaşadık.. Öyle çok hediye almışlar ki bize! Tekrar teşekkür ediyorum, hepsi çok ama çok güzel :) 
Sizi Çoook Seviyorum Canlarım Benim, İyiki Varsınız..

Soframızdan Genel Görünüm..

Ara Sıcaklardan Görünüm..

Evimizden Genel Görünüm..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...