Translate

18 Eylül 2012 Salı

MARGARITA PIZZA

Pizza severler için oldukça kolay ve pratik bir tarifim var.. Esime  Pizza deyince hep Margarita dedigi için ben ona o sekilde yapıyorum, ama siz dilediginiz malzemelerle zevkinize göre çesitlendirebilirsiniz.
Malzemeler:
  • 8 Yaprak Milföy Hamuru
  • 1 Yemek Kasıgı Salca
  • 1 Cay Bardagı Su
  • 1 Adet Domates
  • 1 Su Bardagı Kasar Rendesi
  • 1 Tutam Kekik
  • 1 Tutam Karabiber
Hazırlanısı:  Tepsimizi yaglı kagıt ile kaplayıp, üzerine yumusamıs olan milfoy hamurlarını ucuca getirerek diziyoruz. (Ben yaglı kagıdı yanlardan yükselecek sekilde koyuyorum ki tepsiden direk tabaga aktarması kolay oluyor :) ) 8 adet milföy hamuru yeterli gelmekte. (Normal dikdörtgen fırın tepsisine) Üzerine salca,su,kekik ve karabiber karısımını sürüyoruz. Küp seklinde dogranmıs domatesi serpistirip,kasar rendesi ile üzerini kaplıyoruz.
 220 derece fırında 20-25 dk'da servise hazırdır. Afiyet olsun..
Ben kendi pizzama sucuk ve yesil biber ekledim...


1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...