Translate

28 Kasım 2012 Çarşamba

KARNIBAHAR YEMEGI

Kıs geldi, soguklar yavas yavas kendini hissettirmeye basladı. Meshur kıs sebzeleri de raflarda yerlerini aldı. Malum kısın en cok yedigimiz sebzeleri brokoli, karnıbahar, pırasa ve lahana.. Tabii soguklar gelmeden bu sebzeler lezzetlenmiyor, yenmiyor. (aynı hamsi de oldugu gibi) Bende bu hafta ilk kıs sebzemizin yemegini yaptım. Cok lezzetliydi, yumusacık olmustu. Afiyetle yedik. Yapımı her yemek gibi klasik!
  • 1 adet kuru soganı yemeklik (küp küp), 1 adet havucu yarım ay seklinde dogradım,
  • Sıvıyagda biraz cevirdim, 
  • 1 yemek kasıgı salcasını ekleyip karıstırdım, 
  • 1 göbek karnıbaharı güzelce yıkayıp tomurcukara ayırdım, ekleyip biraz kavurdum,
  • Tuz ve karabiberini koydum, 
  • Üstünü örtmeye yakın suyunu ilave edip kaynattım, 
  • Kaynayınca kısık ateste yumusayana kadar pisirdim...   
Iste bu degil midir her sebze yemeginin tarifi...
Afiyet olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...