Translate

7 Ocak 2013 Pazartesi

DÖNER-EV YAPIMI

Dönerde evde mi yapılır! Demeyin, Deneyin.. Gönül rahatlıgıyla kendinize enfes bir ziyafet cekmis olursunuz.. Malum ben et konusunda cok huylu bir sahsiyetim. Et döneri asla dısarıda yiyemiyorum, hep tercihim tavuk oluyor. Evde kendim yaptım mı tamamdır ama! Buzlukta donmus bonfile eti pastırma diliminden daha kalın olacak sekilde (döner usulü) kesiyor ve tavada suyunu bırakıp cekecek kadar pisirip yag, tuz, karabiber, kırmızı biber ve kekikle cesnilendirip güzelce yumusayıp kızarana kadar pisiriyorum. Cig sogan mideyi fazlasıyla rahatsız ettigi icin esimin tavsiyesiyle sacak seklinde dograyıp az yag takviyesi ile soganı kavuruyorum. Tazecik döner ekmegi arasına koyup afiyetle yiyoruz. Güzel bir aksam yemegi oluyor. Ayrıca benim gibi bir insana da et döner yeme imkanı doguyor.. Hem 1 porsiyon yetmiyor, bunu denedik ve sonrasında hep 1.5 yemeye karar verdik :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...