Translate

26 Nisan 2013 Cuma

MOZAIK PASTA

Mozaik pastasını kim sevmez ki? Lezzetli, hafif ve çok ama çok pratiktir. Gece gece cikolata istegiyle yanarken (cikolata yemek istemiyorum ama) kalktım 10 dakikada yaptım, 2 saat deepfreezde tutup, hemencecik afiyetle indirdik mideye ve rahatladım. Uzun zamandır yapmıyordum, gecenlerde dolabın derinlerinde rastladıgım bisküvilerim aklıma sokmustu bunu da, gün bugünmüs demek ki! Ani gelen misafire ya da tatlı krizine masum çözüm bence..
Sıvayın kolları ve uyduruktan yapın inanın daha bi lezzetli oluyor..
Benim mozaik pasta icin bir tarifim yok acıkcası, göz kararı yapıyorum ama ölcülendirmem gerekirse;
Malzemeler:
2 paket petit beurre bisküvi
1 yemek kasıgı becel margarin
1 su bardagı süt
3 yemek kasıgı kakao
3 yemek kasıgı pudra sekeri
1 cay bardagı dövülmüs ceviz ici
Hindistan cevizi (süslemek icin / tercihe baglı)
Hazırlanısı: Orta irilikte ufaladıgımız bisküvilerimizi erittigimiz yag ile biraz harmanlıyoruz. Süt, kakao, pudra sekeri ve ceviz icini ekleyip iyice karıstırıyoruz. Tüm malzemeler hamur olmadan ıslanmalı ve birbirini tutmalı. Bu asamada tadına bakın seker oranı damak tadınıza göre uygunsa ve süt yeterli ıslaklıgı verdiyse tamam dır.. Eger eksikse biraz daha ilave edin. Yaglı kagıt ile kaplı kabımıza harcımızı bastırarak yayalım üzerini yaglı kagıt ile kaplayıp buzluga atalım. 2 saat bence ideal. Hindistan cevizi ile süsleyelim, afiyetler olsun..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...