Translate

27 Ocak 2015 Salı

2015 & BEN YİNE HASTAYIM

Yeni yılın ilk gününde hastalandım 10 gün yattım, 
şimdi yine hastayım :( 
Allahtan daha kısa sürede atlatıyor gibiyim. 
Nedir, niyedir anlamadım! 
Tamam havalar soğuk farkındayız hepimiz, 
kalın kalın giyinip olabildiğince korunuyoruz. 
Bol bol meyve - sebzede yiyoruz ama yinede hasta oluyoruz diyorsanız... 
& Siz de benim gibi aynı dertten muzdaripseniz 
bol bol Nar yiyin.. 
Ben şu an öyle yapıyorum..
  Bide bol bol nazar duası okuyup, 
nazar boncuğu ile yatın kalkın :) 
Başka çare yok sanırım...
* Şimdi gelelim işin özüne; Ben nar ayıklamaya üşenenlerdenim. Eskiden annem & babam ayıklayıp verdiği için hiç sıkıntı yok tu tabii :) Afiyetle yerdim.. Malum ayıklarken sıçrattığı lekeler "Aman Allahım" dedirtecek cinstendi.. Gazeteler serip üzerinde ayıklamaya çalışırdım. Ama öyle kolay yolu var ki; ne zamandır bilipte denemediğim & yapmaya geç kaldığım, ama deneyip sonuçtan memnun kalınca da  sizlerle de paylaşmak istediğim bu yöntemi bilmeyenler ya da hala nar ayıklamaya üşenenler varsa bırakın tüm herşeyi bir yana... 
Nar ayıklama makinaları falan hikaye, ben öyle şeyleri gereksiz bulanlardanım. Zaten ev dolu dolu, bide ona yer yok benim evimde :)
Alın 1 nar yıkayıp enine 2'ye kesin. Derin bir kap içine taneleri alta bakacak şekilde tutarak hepimizin evinde bulunan tahta kaşıkla olabildiğince vura vura & taneleri döküldükçe elinizde narı çevire çevire diğer yerlere de vurarak tüm tanelerini kolayca kaba dökün.. Sonrada kaseye alıp kaşık kaşık afiyetle yiyin. 
Şifa niyetine...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...