Translate

17 Şubat 2015 Salı

ŞİMDİ İZMİR'DEYİZ...

Büyükşehirden çıkıp 3 büyükşehiri gezdik ve arada yazlık illeri de gezmeye devam ediyoruz. Yine de Ankara bana göre en güzeli. İnsan nerede doğar, nerede yaşar, nereye alışırsa sanırım ona güzel gelen o.. İstanbulu seviyorum, ama Bursa ve İzmir için aynı şeyleri hissedemedim. Kimse alınmasın, o da benim anlayamadığım olsun :) İzmir şu an gezdiğimiz noktalardan en sıcak olanı. Sabah kahvaltısı ile güne başladık, kahvaltı bir yana vitamin tabağım görünümü ve tadı ile süperdi :)
Kahvaltı ardından işlerimizi halletmek için Çeşmedeydik. Yorucu bir günün arasına Marina Özsütte kısa bir mola vererek Türk kahvesi keyfi yaptık..
Çeşme dönüşü İzmire vardığımızda burası için nerede ne yenir, nereye gidilir gelmeden bir liste hazırlamıştım. Kumru ve Waffle liste başında gelen lezzetlerden.. Kumru için tercihimiz Kumrucu Şevki. Gerçekten de güzel bir kumru yedik. Yanında gelen turşu ikram. Çay ile güzel bir öğün oldu bizim için.
Ve sevdiğim tatlılardan biri olan Waffle için de tercihimiz 46 Edem. Muzlu ve Çilekli en sevdiğim tarz waffle'ı afiyetle mideye indirdim.. Bu tatlıyı hergün olsa yerim :))
Sırada Bodrum var.. Hadi bakalım.. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...