Translate

18 Şubat 2015 Çarşamba

BODRUM & SONA GELDİK..

Bodrum çok çok soğuk, acayip bir rüzgar var, insanı iliğine kadar donduruyor tabir yerindeyse. Malum Bodrum yaz mekanı, kışın yaşamıyor sanki. O yüzden otel bulmakta epey bir zorlandık. Bildiğimiz otellerden yana tercihimizi kullanıp aramalarımız sonucu birçok otelin kışın çalışmadığını öğrendik. Sadece Ramadadan olumlu bir cevap alınca, konaklamak için tercihimiz Ramada Resort oldu. Otel merkezi konumda fakat tepelik bir noktada. Şehir manzarası süper, Bodrum ayaklarınız altında. Otel çok güzel, klasik Ramada konsepti ve nezihliğinde. İzmirden Bodruma gelip vakitlice işlerimizi bitirdikten sonra Yalıkavakta bulunan ve Türkiye'nin en iyi köftecilerinden biri olan Kavaklı Köftecisinde yemeğimizi yedik. Yıl 2005 bu köfteyi yemiştim ve tadı hala damağımdaydı. Eşime anlatmıştım. Buraya kadar gelmişken yemeden dönmek olmaz dedi. 10 yıl sonra bile yine aynı lezzetteydi. Yanında sunulan ekmek için tanım yapamıyorum bile. Tadı anlatılamaz. Böyle bir ekmeği hiçbir yerde yiyemezsiniz sadece onu söyleyeyim.Yine çok güzel, tam kararında ve yeterliydi.. Tadından hiçbirşey kaybetmemiş. Biz çok beğendik! Yolu Yalıkavağa düşenler muhakkak deneyin..
Hava değişimi,bu kadar yolculuk ve yorgunluk beni tabiki de nezle yaptı yine. Bu yıl kaçıncı nezlem sayamıyorum  bile.. O yüzden bol bol meyve ile kendime takviye yapıyorum. Güne kahvaltıda bol meyve ile başladım. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...