Translate

30 Ekim 2012 Salı

PEYNIRLI EKMEK

Annem bize pazar günleri eger evde bayat ekmek varsa yapardı bu ekmeklerden. Severek yerdik.. Bende evlendikten sonra bir kere yaptım, yapıs o yapıs kocam 15'te bir o ekmekten yapsana diye baslıyor... Bu tarz seylere bayılıyor kendisi, bende e hadi canı istemis diye kalkıp yapıyorum hemen. Cok pratik olan bu kahvaltılık, atıstırmalık ya da cayın yanına yapabileceginiz artık ne kefeye koyarsanız bir lezzet bu. Deneyin pisman olmazsınız.
Ben göz kararı yapıyorum.. Ama simdi size kolaylık olsun diye ölcülestiricem..
Malzemeler:
9 dilim ekmek
1 yumurta
1 ajda cay bardagı süt
4 dilim beyaz peynir
karabiber, kırmızı biber, kekik
(bazen icine kekik koymadan maydonoz, bazense kekikle küp küp domateste koyuyorum)
Yaglı kagıt serilmis tepsimize ekmek dilimlerini diziyoruz. Ardından genis bir kase icerisinde yumurta ve sütü cırparak ufalanmıs peyniri ve baharatları katıyoruz. Güzelce harmanlayıp, ekmeklerin üzerine yayıyoruz. 200 derece fırında kızarana kadar pisiriyoruz. 15 dakikada hazır oluyor..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...