Translate

21 Ekim 2014 Salı

DOGUM GÜNÜM KUTLU OLSUN...

Dün kayınvalidem ve kayınpederim tarafından baslayan 
kutlama & hediye merasimi bugünde devam ediyor.. 
Onlardan cok sık Tantitoni mini kavanozcukları geldi 
& tabi ki yanında geleneksel hediyemle..
Bugünde bir sürü pastam var benim..
 Her yer Pastaaaa! 
Ofiste sekreterimiz Seda bana sürpriz yapmıs, cok güzel bir pasta almıs..  
(Beyaz kremalı ve muzlu)
Diger pastam da canım kardeslerimden.. Görüntüsü sahane!
O da agzıma layık :)
(Beyaz kremalı ve bol bol cilekli ayrıca cok hafif)

Bugün benim günüm.. Birsürü lezzetli pastalar yiyorum, hediyeler alıyorum..
Cok tesekkur ediyorum herkese, tüm sevenlerime ve tüm sevdiklerime..
Umarım cok cok güzel yıllar benimle olur.. Tüm bu güzelliklerden aldıgım haz kadar güzel bir ömür, agız tadıyla ve tüm sevdiklerimle yasarım.. Tüm herseyin diledigim gibi olması dilegiyle..

Bu arada; bu güzelim orkidem de canım kocacıgımdan.. 
Yine yapmıs jestini, doymuyor Orkideye kendisi :)
Odamda bas kösede yerini aldı..
Ve sürprizlerin ardı arkası kesilmiyor.. Isten eve yemek yapma ümidiyle dönüsümüzde, kapı mis kokular esliginde kardesim Yigithan tarafından acıldı. Halbuki ben onun arkadaslarıyla dısarıda oldugunu biliyordum. Hic aklıma gelmezdi böyle birsey yapacagı. O kadar mutlu oldum ki, ilk defa kendi basına yemek yapmıs, sofra hazırlamıs ve özellikle belirtti ortalıgı hic dagıtmadan calısmıs.. Aynen de öyle! Her yer tertemizdi, masallah cok cok özenli davranmıs.. Bulasıklarını dahi yıkamıs :) Soslu makarna tarifini netten arastırmıs, harika lezzette de yapmıs.
Bununla da kalmamıs odamı Minnie Mouse balonları, Pepe ve Bebe maskları ile süslemis :))

Peki menümüzde ne vardı:
Salcalı - Nane & Peynir Soslu Penne
Peynirli Yesil Salata
Ellerine saglık minik kuzu.
Senin gibi cok ama cok güzel olmustu..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...