Translate

1 Aralık 2014 Pazartesi

"TAPAS NIGHT" KONSEPTİM..

Öncelikle Tapas ne derseniz; 
İspanya mutfağının mezelerine verilen isim. 
Ufak kaplar içinde servis edilen 
dip sos, meze, aperatif ya da atıştırmalık.. 
Hafta sonu epeydir biraraya gelemediğim kardeşlerimi farklı tarzda, şık bir sofrada ağırlamak isteği ile kendimce yarattığım konsept geceme "Tapas Nıght" adını verdim.. Bu gece için; bizim damak tadımıza uygun olacak şekilde Türkleştirilmiş bir menü hazırladım. Birarada vakit geçirdiğimiz güzel gece için herkese teşekkürler..
Öncelikle Menümde ne vardı:
Başrolde; Kırmızı Şarap (Kardeşlerimden)
Lavaş Pizza (Margarita & Karışık)
Makarna Salatası
Kanepeler
Peynir Tabağı
Şarküteri Tabağı
Muhammara
Haydari
Peynir Topları
Soslu Zeytin
Cips - Kuruyemiş 
&
Magnolia Puding
Bu arada kürdanlarımı kendim tasarladım. 
Sade bir kürdan takmak yerine, 
evde uzun süredir duran payetlerden, 
 kürdanlara takarak şıklaştırdım..
Seviyorum böyle şeyleri napayım :)) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...