Translate

10 Nisan 2015 Cuma

YİĞİDİME BARBELL PASTA

En küçük ve tek erkek kardeşimin 
19. yaş günü pastası.. 
Kendisi spor düşkünü, vücut geliştirme konusunda acayip iddialı 
ve bu aralar pasta yemek mi, asla!!! 
Ama ablası ona özgü olsun diye çok düşünüp - tasarlayıp Barbell şeklinde bir pasta yaptı.. 
Barbell ne derseniz, 
Yiğithanın ayrılmaz arkadaşı :))  
Barbell; bir ağırlık aleti. Uzun bir sapın / sopanın iki tarafına bindirilen 
farklı ağırlık türleri ile kullanılan bir alet.. 
Eee tabii Yiğidim de bu şıklık karşısında
 1 dilim muhakkak yemeliydi, yedi de :))

Aslında siyah şeker hamuru ile tam tasarladığım bir pasta yapabilirdim. 
Ama şeker hamurunu sevmiyorum, görsel olarak evet çok ama çok şık oluyor.
 Fakat tadı ve dokusu pek hosuma gitmiyor. 
Ne zaman şeker hamurlu bir pasta yiyecek olsam hamur kısmını soyup yiyorum, 
o zamanda bir anlamı yok. 
Bir önceki doğum günü eşimindi ona sevdiğinden dolayı tiramisu yapmıştım. 
Hafif ve leziz olmasından ve daha iyi sonuç alabileceğimi düşünmemden dolayı 
yine tercihim tiramisu oldu. 
Çünkü Barbell siyah olmalıydı.. 
Ne kadar başarılı oldum bilemem ama sonuçta bir şekilde ucundan kıyısından 
birşeyler yarattım sanki diye düşünürken
pastam çok ama çok begenildi..
Yiğidimin bu sürprizim karşısında çok mutlu olması da ayrı bir mutluluk oldu benim için..
Yiğithanıma güzelliklerle dolu mutlu 
bir ömür diliyorum..
Nice yılları hep birarada 
yaşayabilmek dilegiyle.. 
Seni çok seviyorum minik kuzum :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...